Problem med webbplatsen - Skogalen

Har du hamnat på den här sidan för att komma åt ditt konto?

Om du har problem med att komma åt vår webbplats, här är vad du bör göra:

Om du har problem med vår mobilsajt, klicka här.

1.
Kontrollera noggrannheten på din enhets klocka:
Se till att din enhets klocka är korrekt inställd - av säkerhetsskäl kan du kanske inte komma åt Mina sidor om din enhets klocka går fel.

2.
Rensa dina cookies:
Du kan behöva rensa dina cookies - en cookie är en liten fil vi lagrar på din dator för att identifiera dig nästa gång du besöker oss.

Observera att om du har varor i din väska eller i avsnittet "Sparade varor" som lagts till när du inte var inloggad, gör en notering om produktnamn/-kod, eftersom rensning av cookies kan ta bort detta.

I de flesta webbläsare kan du rensa dina cookies med alternativen "Verktyg" eller "Historik".

3.
Starta om din webbläsare:
Efter att du rensat dina cookies, stäng din webbläsare, öppna den igen och besök vår webbplats på nytt. Du bör kunna använda den utan ytterligare problem.

4.
Uppdatera ditt operativsystem:
Vi föreslår också att du använder den senaste versionen av ditt operativsystem, t.ex. Windows, OSX, etc.

5.
Kontakta oss:
Om du fortsätter att uppleva problem, vänligen kontakta vårt kundserviceteam på Kontakt@skogalen.se med följande information:

  • Så många detaljer som möjligt om problemet
  • Skärmdumpar av eventuella felmeddelanden du får
  • Vilken webbläsare du använder (t.ex. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, etc.)
  • Vad du har gjort hittills för att försöka lösa det

Vårt kundserviceteam kommer att hjälpa dig vidare med felsökning av problemet.