Problem med webbplatsen - Skogalen
Har du hamnat på den här sidan för att komma åt ditt konto?
Om du har problem med att komma åt vår webbplats, här är vad du bör göra:
Om du har problem med vår mobilsajt, klicka här.
1.
Kontrollera noggrannheten på din enhets klocka: Se till att din enhets klocka är korrekt inställd - av säkerhetsskäl kan du kanske inte komma åt Mina sidor om din enhets klocka går fel.
2.
Rensa dina cookies: Du kan behöva rensa dina cookies - en cookie är en liten fil vi lagrar på din dator för att identifiera dig nästa gång du besöker oss.
Observera att om du har varor i din väska eller i avsnittet "Sparade varor" som lagts till när du inte var inloggad, gör en notering om produktnamn/-kod, eftersom rensning av cookies kan ta bort detta.
I de flesta webbläsare kan du rensa dina cookies med alternativen "Verktyg" eller "Historik".
3.
Starta om din webbläsare: Efter att du rensat dina cookies, stäng din webbläsare, öppna den igen och besök vår webbplats på nytt. Du bör kunna använda den utan ytterligare problem.
4.
Uppdatera ditt operativsystem: Vi föreslår också att du använder den senaste versionen av ditt operativsystem, t.ex. Windows, OSX, etc.
5.
Kontakta oss: Om du fortsätter att uppleva problem, vänligen kontakta vårt kundserviceteam på Kontakt@skogalen.se med följande information:
- Så många detaljer som möjligt om problemet
- Skärmdumpar av eventuella felmeddelanden du får
- Vilken webbläsare du använder (t.ex. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, etc.)
- Vad du har gjort hittills för att försöka lösa det
Vårt kundserviceteam kommer att hjälpa dig vidare med felsökning av problemet.