Problem med mobilwebbplatsen - Skogalen
Om du upplever problem med vår mobilsajt, här är vad du bör göra:
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär du kan uppleva med vår mobilsajt.
Först och främst, se till att din enhets klocka är korrekt inställd - av säkerhetsskäl kan du kanske inte komma åt sidan "Mitt konto" om din enhets klocka går fel.
De flesta tekniska problem kan lösas genom att rensa mobilwebbläsarens cache och cookies. Du måste också se till att du accepterar våra cookies.
Om du är osäker på hur du rensar mobilwebbläsarens cache och cookies, vänligen se nedan:
iOS – Safari: Om du använder Safari på en iOS-enhet, tryck på Hem-knappen och gå till Inställningar. Du kommer att se Safari listad tillsammans med några andra appar. Välj bara Safari och välj sedan Rensa historik, Rensa cookies och data. När du har gjort detta, öppna Safari igen och besök vår webbplats på nytt.
iOS – Chrome: Om du använder Chrome på en iOS-enhet, öppna Chrome-appen och tryck på menyn högst upp till höger (de tre vertikalt staplade prickarna). Välj Inställningar och sedan Sekretess på nästa skärm. Du kommer då att se alternativen för att rensa cache och cookies. När du har gjort detta, stäng och öppna Chrome igen och besök vår webbplats på nytt.
Android: Om du använder en Android-enhet, tryck på menyknappen medan webbläsaren är öppen. Välj Rensa webbinformation och sedan Sekretess på nästa skärm. Du kommer att se en pop-up där du kan välja vilken data du vill ta bort. Markera de relevanta rutorna och tryck på rensa-knappen.
Om ditt operativsystem eller din webbläsare inte finns listade, kolla supportdokumenten för webbläsaren, som du förmodligen hittar online.
Om du fortfarande upplever problem, vänligen kontakta vårt kundserviceteam på Kontakt@skogalen.se med följande information:
- Så många detaljer som möjligt om problemet
- Skärmdumpar av eventuella felmeddelanden du får
- Vilken webbläsare du använder (t.ex. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, etc.)
- Vad du har gjort hittills för att försöka lösa det
Vårt kundserviceteam kommer att hjälpa dig vidare med felsökning av problemet.